Babyrytmik

BABYRYTMIK - tilmelding nødvendig.

baby og mor lytter til xylofon

Babyrytmik  er for alle forældre med babyer i alderen 0-12 måneder. Sammen giver vi babyerne en sansefyldt oplevelse med musik, sang, bevægelse og nærvær.

Bagefter er der tid og plads til at man kan hygge sig sammen. Kirken giver en lille øko juice. Hvis man ønsker mere at drikke, er man velkommen til selv at tage med.

Hvor og hvornår: Fredage kl. 10 og klokken 11 i Bellahøj kirke på Frederikssundsvej 125A, 2700 Brønshøj. Der er babyrytmik hele året rundt undtagen på helligdage og i de uger, der er ferie i skolerne.

Tilmelding (når du klikker på linket, åbner der sig et nyt vindue, hvor  tilmeldingsformularen kommer frem) :

Her kan du finde tilmeldingsformularen til babyrytmik

Betaling:

• Det koster 200,- kr. at deltage i et forløb på 10 gangeHvis du starter midt i forløbet eller herefter koster det 50,- kr.
    • Når du har tilmeldt dig, får du en sms fra Anette Phamuang Hansen med det beløb, du skal indbetale.
    • VIGTIGT: vent med betaling, til du har fået en SMS med beløbet.
    • Beløbet overføres til MobilePay på 978683
    • Husk at skrive: ”BABY + DIN BABYS NAVN” på indbetalingen.

Anette Phamuang Hansen

Bemærk venligst: Forældre skal kunne forstå dansk tale, da der af hensyn til kvaliteten af babysalmesangen desværre ikke er mulighed for at oversætte til engelsk.

Instruktør: Anette Phamuang Hansen er uddannet sanger, pianist og musikpædagog fra Rytmisk Musikkonservatorium og har over 35 års undervisningserfaring.

Du kan læse mere om Anette på www.anettesmusikskole.com

For yderligere oplysninger kontakt  Anette på e-mail: mail@praise.dk eller mobil 24 24 02 13.

Babysalmesang

Arrangementer for børn