Småbørnsrytmik

Aldersopdelte hold - tilmelding nødvendig.

Småbørnsrytmik i kirken  er for alle 1-6 årige sammen med en voksen. Vi leger, spiller, synger og danser. Børnene lærer gennem leg bla. at synge, holde en puls,  noder, rytmer,  de vigtige musikalske pauser og meget mere. Rytmik er musik og bevægelse : men også tid til rolige øjeblikke.

Efter rytmikken er der lidt at drikke.

Hvor og hvornår:  Der er 3 hold lørdage mellem klokken 9 og 11:45 i Bellahøj kirke, Frederikssundsvej 125A, 2700 Brønshøj. Der er rytmik hele året rundt undtagen på
hellidage og i de uger, skolerne holder ferie.

Klik her for at åbne tilmeldingsformularen.

Betaling:

• Det koster 200,- kr. at deltage i et forløb på 10 gangeHvis du starter midt i forløbet eller herefter koster det 50,- kr.
    • Når du har tilmeldt dig, får du en sms fra Anette Phamuang Hansen med det beløb, du skal indbetale.
    • VIGTIGT: vent med betaling, til du har fået en SMS med beløbet.
    • Beløbet overføres til Mobile Pay på 978683
    • Husk at skrive: ”RYTMIK + DIT BARNS NAVN” på indbetalingen.

Bemærk venligst: Forældre skal kunne forstå dansk tale, da der af hensyn til kvaliteten af rytmikken desværre ikke er mulighed for at oversætte til engelsk.

Instruktør: Anette Phamuang Hansen er uddannet sanger, pianist og musikpædagog fra Rytmisk Musikkonservatorium og har over 35 års undervisningserfaring. Anette underviser også efter den anerkendte musikpædagogiske metodik, som hedder Suzuki metoden. Metoden kaldes også for "modersmåls metoden" eller "lyttemetoden",  fordi den muiskalske indlæring foregår på samme måde, som barnet læret sproget.

Du kan læse mere om Anette på www.anettesmusikskole.com

For yderligere oplysninger kontakt instruktør Anete Phamuang Hansen på e-mail: mail@praise.dk eller mobil 24 24 02 13.

Småbørnsrytmik